1 wrz 2014

Nagroda za zwycięstwo w Konkursie Catrice : "Wielki Błękit"



Wiem, że wiele osób nie mogło się już razem ze mną doczekać przyjścia nagrody, ale stało się :) 
W połowie zeszłego tygodnia dotarła do mnie paczka od Catrice Polska :)
Niestety jeden z cieni nie przeżył podróży i przyszedł do mnie w całkowitej rozsypce :(

(Jeżeli chcesz zobaczyć zwycięską stylizację klik)


Ponieważ produktów jest sporo, a każdy zasługuje na poświęcenie mu chwilki czasu postanowiłam nie pisać jednej wielkiej wstępnej recenzji tylko podzielić ją na podgrupy odnośnie zastosowań poszczególnych produktów (twarz, oczy, usta, paznokcie).


W tym poście przybliżę wam co takiego z nowości Jesień/Zima 2014 otrzymałam :)

Wszystkie produkty przyszły do mnie w przezroczystej kosmetyczce z logo Catrice - bardzo pojemna i łatwo wszystko znaleźć ;)






Bardzo mile mnie zaskoczył dobór produktów jakie otrzymałam, można z ich pomocą wykonać pełną stylizację (jeżeli chcielibyście takową zobaczyć piszcie!!! ). 





-Podkład 3w1 Skin Tone Adapting (010 Lighter Skin)
-Podkład Nude Illusion (020 Rose Vanilla)
- Rozświetlający korektor Re-Touch (005 Light Nude)
- Róż Defining Blush (090 Mandy-rine)
- Matujący Puder Colour Correcting (010 Delicate Blossom)






- Włókna wydłużające rzęsy Lash Boost
- Maskara Lash Extension Volume 
- Cienie do powiek Velvet Matt (010 Vanillaty Fair, 040 Al Burgundy)





- Błyszczyki do ust Beautifying (010 Sweet Caramel, 020 Apricot Cream)
- Barwiący balskam do ust 






 - Lakiery z serii Luxury Million Brilliance (01 It's Show time, 05 Plum Fiction)
-Ombre Top Coat




To już wszystkie cudeńka, które otrzymałam. Jeżeli jesteście szczególnie ciekawi któryś produktów i chcecie żebym w następnych postach napisała o nich szerzej, PISZCIE !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz