1 lip 2014

Color Trophy 2014 L'oreal Paris


Dziś efekty mojej ostatniej sesji, razem z Martą i Klarą z krakowskiego salonu Metamorfoza  oraz Karoliną Dudka miałam  przyjemność wziąć udział w sesji zdjęciowej do konkursu Color Trophy 2014, organizowanego przez L'oreal Paris. Konkurs przeznaczony był dla salonów fryzjerskich z całej Polski.
W tym roku tematem przewodnim była fryzura i makijaż na wybieg :)










Zadowolone ruszamy na sesje :)



Marta dla swojej modelki Eweliny Kropickej- Divafashioon zdecydowała się na  objętość XXL i mocny total look. 
Postawiłam na hit tego sezonu czyli grube, wyraziste brwi,  zdecydowany akcent na usta w kolorze fuksji oraz mocno wytuszowane rzęsy. Całość dodatkowo podkreślały mocno zaznaczone policzki. 





W trakcie nie obyło się bez poprawek ;)









Klara natomiast chciała podkreślić  Hair Chalk w stylizacji swojej modelki - Laura Dadaś. Zdecydowałyśmy się na makijaż z zaznaczeniem na kolory, które powtarzały się na oczach.
Tu z kolei rozjaśniłam brwi i nie malowałam rzęs. Usta w jasnozłotym kolorze "stonowały" całość, jednak makijaż nadal pozostał awangardowy. Złoto powtórzyło się również na skroniach i kościach policzkowych.











Jak podobają się wam efekty naszej wspólnej pracy ?
Bardzo dziękuję dziewczynom za wspaniałą zabawę i współpracę :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz