22 sie 2014

Makijaż wieczorowy, ślubny brązy+śliwka+złoto :)





W oczekiwaniu na otrzymanie zwycięskiej paczki produktów od Catrice postanowiłam coś zmalować :)
Zainspirowało mnie parę dziewczyn z youtuba do wykonania makijażu z dodatkiem bardzo modnego tej jesieni odcienia śliwkowego. Ten kolor pięknie wydobywa kolory jasnych tęczówek (niebieskie, szare, zielonkawe). Ponieważ takowe posiadam postanowiłam spróbować :) Ze względu na to, iż ma to być makijaż na specjalną okazję dokleiłam rzęsy na pasku, aby był on jeszcze bardziej zjawiskowy, ale nadal elegancki.

Efekty zabawy poniżej ;)











Wybaczcie zmianę światła, ale światło naturalne płata dziś figle.




Jeszcze parę ujęć całego makijażu.







Jak wam się podoba? Chciałybyście wystąpić w takim makijażu w jakimś ważnym dla was dniu? 

Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie wykonania tego makijażu, chciałybyście zobaczyć tutorial, bądź chcecie wiedzieć jakich produktów użyłam do jego jego wykonania. Pytajcie, chętnie odpowiem!!

PS. Obiecuję, że jak tylko otrzymam paczkę od Catrice wrzucę zdjęcia ze wszystkimi produktami i opiszę moje pierwsze wrażenia z nimi związane :)



3 komentarze: