16 sie 2014

II Etap Konkursu cz. 2 : Moja Praca


Prace wszystkich pięciu uczestniczek II Etapu konkursu "Wielki Błękit" zostały już oficjalnie przedstawione na profilu Catrice na Facebooku.

Chciałabym przedstawić Wam tu bliżej moją interpretację Wielkiego Błękitu :)
Zainspirowała mnie sesja zdjęciowa Catrice "La Grande Blue", gdzie modelki zostały ubrane w stroje, które mają imitować rybią łuskę. Dodatkowo cała seria kosmetyków tej nazwy ma w swojej szcie graficznej motyw, który również ją przypomina. Postanowiłam więc zaryzykować i moją modelkę (Laura Dadaś) wystylizować na "Syrenę".

Użyłąm do tego oczywiście między innymi kosmetyków Catrice, które otrzymałam za przejście do I Etapu konkursu, a były to:

- Zestaw kępek rzęs 

- Lakier do paznokci Crushed Crystals 05 Stardust

- Smoky Eyes Pencil w kolorze 040 Petroling In The Deep

- Błyszczyk do ust Made to Stay w kolorze 050 Megan Fuchsia

- Puder w kompakcie Multi Color 010 Rose Beige


Stworzyłam intensywnie granatowe smoky, które ozdrobiłam "rybią łuską". Pojawiła się ona zarówno na powiece (żałuję, że mam tak słaby aparat, bo nie oddaje rzeczywistego efektu, a był naprawdę bardzo ciekawy) skroniach oraz szyi  i obojczyku modelki.

Może zauważycie na powiece niewielkie plamki cienia w metalicznym niebieskim kolorze.




Całość dopełniły kępki, które podkręciły makijaż oka. Użyłam w większości najdłuższych rzęs, ponieważ mój makijaż miał być spektakularny i w głównej mierze miał podkreślać oczy.




Efekt bardzo mi się podobał, rzęsy układały się rewelacyjnie. Były delikatne i lekkie, krótszymi można uzyskać wyjątowo naturalny look.


Poniżej parę zdjęć wykonanych przez Iwonę Jędrusik między, którymi wybierałam konkursowe, ponieważ mogłam wysłać tylko jedno :/










 A oto zdjęcie konkursowe, które wybrałam. Uznałam, że przedstawia najwięcej szczegółów mojej pracy.



Zastanawiam się co sądzicie o mojej interpretacji Wielkiego Błękitu? Może wybrałybyście inne zdjęcie?

Jeżeli podoba wam się moja praca i jesteście ciekawe innych to zapraszam do zabawy na Catrice Polska na Facebooku.

Jeszcze raz dziękuję Laurze i Iwonie za pomoc :) :*


4 komentarze:

  1. Piękny makijaż :) Twoja praca powinna wygrać! Ostatnie zdjęcie faktycznie najlepsze. Jedyne co, to popracowałabym na fryzurą modelki. Brawo Aga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu ;) mam nadzieję, że tak będzie ;) A jeżeli chodzi o fryzurę to chciałam, aby wydawało się jakby wyszła z wody i włosy wysuszył jej wiatr...

      Usuń
  2. 20 year old Sales Associate Giles Kesey, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Knife making. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Mercedes-Benz 38/250 SSK. isc

    OdpowiedzUsuń
  3. 59 yr old Software Engineer IV Nikolas Pedracci, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like Doppelganger and Ice skating. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a VS Commodore. mozesz sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń