1 sie 2014

Konkurs Catrice „PROJEKT: Testowanie i stylizacje z Catrice. Wielki Błękit”



Postanowiłam wziąć udział w konkursie "Wielki Błękit", który organizuje Catrice Polska na swoim funpagu facebooku. Jednym z warunków udziału jest przesłanie zdjęcia bądź linku do recenzji na blogu produktu Catrice, który pozytywnie mnie zaskoczył. Jak widać wybrałam drugą możliwość :)

Tym produktem są mocno kryjące korektory Camuflage Cream, ze względu na to, że profesjonalnie zajmuję się makijażem posiadam wszystkie 3 dostępne aktualnie odcienie. 





Korektory są niezwykle kremowe i mocno kryjące o lekko matowym wykończeniu. Genialnie nadają się do zakrycia przebarwień, zaczerwienień, naczynek, niedoskonałości, zasinień w okolicach oczu. Jeżeli posiadacie pieprzyki, a ja mam ich mnóstwo to niestety nie zostaną one w 100% zakryte jednak efekt jest zadawalający. Dość dobrze wtapia się w skórę i odpowiednio "potraktowany" trzyma się praktycznie cały dzień, lekko zasycha i dość trudno go zetrzeć.
Jedyny minus to to, że może lekko wysuszać i podkreślać skórki, trzeba pamiętać o dobrym nawilżeniu skóry.
Opakowanie jest wygodne i poręczne, a sam kosmetyk dzięki swojej konsystencji bardzo wydajny.







010 Ivory- to najjaśniejszy odcień, dla typowych bladolicych powinien być odpowiedni, jednak dla "Alabastrowych Piękności" będzie delikatnie za żółty.





020 Light Beige - to lekko żółtawy średnio ciemny kolor, dla mnie jest on najbardziej odpowiedni ze względu na to, że mam dość dużo żółtego pigmentu w skórze




030 Rosy Beige - to lekko różowawy średniociemny kolory, będzie idealny dla osób z bardziej różowym odcieniem cery.



Korektory Catrice, Camuflage Cream świetnie sprawdzą się podczas makijażu ślubnego bądź w trakcie sesji zdjęciowych, gdzie skóra musi być idealna

Cena jest w stosunku do jakości produktu rewelacyjna!!! Ja zakupiłam swoje korektory w drogerii Hebe za 12,99zł!


Odkąd je poznałam muszą być obowiązkowo w moim kuferku :) Żałuje jedynie, że mają tak mało odcieni.

Życzcie mi powodzenia w zakwalifikowaniu się do konkursu Catrice ;)  Będę wam na bieżąco relacjonować mój udział :)

2 komentarze:

  1. Agu trzymam kciuki za konkurs. Korektor znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest pewne, że zakwalifikowałam się do II etapu ;) teraz czekam na paczkę od Catrice i biorę się do tworzenia :)

      Usuń