12 sie 2014

II Etap Konkursu cz.1 : Paczka od Catrice



Cześć, 
Ponieważ zakwalifikowałam się do kolejnego etapu konkursu Catrice "Wielki Błękit" zgodnie z obietnicą będę relacjonować moje poczynania :)

Dziś została mi dostarczona paczka, której nie mogłam się już doczekać głównie z racji, że do czwartku (14.08) mam wysłać moją pracę konkursową zrealizowaną m.in produktami Catrice, które otrzymałam.

Kosmetyki zostały mi przysłane w kopercie bąbelkowej, niestety uszkodzeniu uległo opakowanie kępek rzęs, a miły akcent w postaci listu gratulacyjnego wyglądał jak wyjęty z gardła. Na szczęście inne produkty były całe i zdrowe.




Do konkursu oprócz mnie zakwalifikowały się 4 inne dziewczyny i każda z nas otrzymała ten sam zestaw kosmetyków tj. 

- Zestaw kępek rzęs 

- Lakier do paznokci Crushed Crystals 05 Stardust

- Smoky Eyes Pencil w kolorze 040 Petroling In The Deep

- Błyszczyk do ust Made to Stay w kolorze 050 Megan Fuchsia

- Puder w kompakcie Multi Color 010 Rose Beige


 



Moje pierwsze wrażenia po otrzymaniu kosmetyków - jeszcze nie wykonałam nimi makijażu.


Zestaw kępek rzęs 


W zestawie znajdziemy 51 pojedynczych rzęs o 3 różnych długościach (co pozwoli nam stworzyć bardziej naturalny efekt) oraz klej 1ml. Same rzęsy są dość delikatne i miękkie. Wydają się być lekkie, ale to okaże się podczas tworzenia makijażu ;) Zobaczymy też jak sprawdzi się klej. Opakowanie niestety zostało uszkodzone podczas transportu, samym rzęsom na szczęście nic się nie stało.


Lakier do paznokci Crushed Crystals 05 Stardust


To lekko transparentny "przydymiony" lakier z dużą ilością brokatu. Co zwróciło moją uwagę to bardzo szeroki pędzelek. Ja mój mały paznokieć mogłabym pomalować jednym pociągnięciem, dla jednych może to być wada dla innych zaleta. 



Smoky Eyes Pencil w kolorze 040 Petroling In The Deep


Kredka jest bardzo miękka, łatwo można ją rozetrzeć pędzelkiem, który jest na drugim końcu kredki. Pięknie się mieni, ma w sobie subtelne drobinki. Zobaczymy jak będzie z jej trwałością ;)


Kredka jako kreska i w wersji roztartej.



Błyszczyk do ust Made to Stay w kolorze 050 Megan Fuchsia


Bardzo zaskoczył mnie kolor, spodziewałam się fuksji, czyli intensywnego różu, a jak dla mnie jest to malinowa czerwień. Błyszczyk jest bardzo napigmentowany o lekko kremowej konsystencji. Według producenta ma przetrwać na ustach do 8h. Nie przekonał mnie tylko zapach produktu, a bardzo zwracam na to uwagę. Opakowanie wydaje się solidne, aplikator dość duży. 
Bardzo lubię produkty do ust, zobaczymy jak ten będzie się sprawował.



 Puder w kompakcie Multi Color 010 Rose Beige


Matujący puder w kompakcie o satynowej konsystencji, bardzo miły w dotyku. Bardzo ładna mozaika kolorów. Niestety jest dla mnie zbyt jasny, aby stosować go na całą twarz. Zapach dość dziwny, przypomina mi dawne pudrowe kosmetyki mojej mamy, którymi bawiłam się za małolata. Opakowanie wydaje się solidne. 





 Jeszcze raz cały zestaw :)


Teraz zostaje tylko wykonanie makijażu :) Wszystkie prace będą opublikowane na funpage Catrice Polska na facebooku, gdzie będzie można oddawać na nie swój głos w postaci polubienia. 
Już mam wstępny pomysł, trzymajcie za mnie kciuki !!! Oczekujcie kolejnego wpisu z gotowa stylizacją ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz