1 lip 2014

Blog Start! :)

Witam wszystkich :)



Rozpoczynam eksperyment pt. „Pisanie makijażowego bloga”.
Bardzo jestem ciekawa co z tego wyjdzie :)
Mam na imię Agnieszka jestem młodą mężatką i mamą. 
Makijażem interesuje się od zawsze, jedno z moich najwcześniejszych wspomnień dzieciństwa wiąże się z regularnym buszowaniem w kosmetyczce mamy i przypadkowym niszczeniu szminek ;)
Makijaż jest moją pasją, sposobem na zrelaksowanie się i od 2 lat jednym z moich głównych zajęć oprócz opieki nad moją kochaną córeczką :)
Tworze makijaże okolicznościowe, wieczorowe, ślubne, organizuję "Metamorfozy", pracuję również przy sesjach, gdzie mogę puścić wodze fantazji i poeksperymentować z makijażem awangardowym i artystycznym.
Chciałabym tu zamieszczać próbki mojej twórczości.
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu,
Pozdrawiam serdecznie !!! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz