26 wrz 2014

Metamorfoza Julii




Wczoraj odwiedziła mnie Julia - która z zamiłowania jest modelką. Z racji, że obroniła swój licencjat poprosiła mnie o makijaż do zdjęcia dyplomowego :) 

 Mało osób przykłada dostateczną uwagę do tego typu zdjęć. Uważam to za błąd, ponieważ później nasze zdjęcie "prześladuje" nas przez całe życie. Warto więc postarać się, aby wyszło jak najlepiej, aby nie wstydzić się go chociażby podczas rozmowy o pracę.

Odpowiedni makijaż nie tylko ukryje jakiekolwiek niedoskonałości cery, ale i skoryguje proporcje twarzy oraz odpowiednio podkreśli nasze atuty nie powodując przy tym efektu maski. Dotyczy się to Pań jak i Panów, gdzie chodzi jedynie o delikatny retusz niedoskonałości i zmatowienie cery. Zawsze fotograf ma lepszą bazę do dalszej pracy nad zdjęciem.

Ważne, żeby kierować się również nie tylko "sezonowymi" trendami ponieważ za 10 lat może być to szczyt kiczu. Zawsze wtedy przypominam sobie moją mamę i ciocie w trwałej na głowie :P
 Radzę więc postawić na klasyczną elegancję zarówno w makijażu, fryzurze jak i ubiorze.










Podczas wykonywania makijażu Julii skupiłam się na dokładnym wymodelowaniu twarzy, aby ładnie prezentowała się w obiektywie i nie była "płaska". Julia ma piękną cerę. więc nie miałam wiele pracy nad skórą.





Makijaż miał być z akcentem na oczy, postawiłam na przydymiony granat z rozświetleniem wewnętrznych kącików, aby całość nie była zbyt ciężka  :)















A oto efekt finalny, czyli zdjęcie dyplomowe Julii :) Jak Wam się podoba ?



4 komentarze:

  1. Piękny ten makijaż oczu! I zdjęcie wyszło super :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy pod łukiem brwiowym jest jakiś jasny cień nałożony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) jest to mieszanka dwóch jasnych matowych cieni, beżowego i białego.

      Usuń