15 lip 2014

Lekcja analizy kolorystycznej

Ostatnio miałam wielką przyjemność spotkać się z moją cudowną koleżanką Esterą Widera, której między innymi zawdzięczam podjęcie decyzji o rozwijaniu mojej pasji do makijażu. Poznałam ją podczas kursów, które prowadziła, a ja miałam szczęście w nich uczestniczyć i zdobyć certyfikaty I i II stopnia. Od razu pojawiła się między nami nić porozumienia i tak trwa do dziś. Dzieli się ze mną swoim ogromnym doświadczeniem i wiedzą, a ja bardzo się cieszę jak tylko mam okazję z niej korzystać :)

I tak właśnie doszło do tego, że Estera zaprosiła mnie do siebie na analizę kolorystyczną według 12 typów urody (jeżeli chcecie, żebym napisała więcej o tym rodzaju podziału to dajcie znać) . W ruch poszły ramy i chusty :) Jest to niesamowita zabawa! Nie obyło się też bez ogromnej dawki wiedzy, którą obiecuję skrupulatnie wykorzystać :) 




Po stwierdzeniu, że jestem LATEM miałyśmy troszkę problemu z określeniem mojego dokładnego typu urody. Jednak chusty go rozwiązały :) Przyłożyłyśmy do twarzy przeszło 120 chust, aby sprawdzić, w których kolorach najlepiej się prezentuje. Według Estery bardziej na kole przesuwam się w stronę COOL SUMMER, chodź sporo kolorów SOFT SUMMER też do mnie pasuje :) Otrzymałam więc dwa Look Booki.




Bardzo podoba mi się, że Estera wychodzi poza ramy danych typów i szukałyśmy moich kolorów w całej gamie kolorystycznej. Teraz mam już pewność co do mnie pasuje.





Dodatkowo miałam możliwość pogrzebania w książkach i produktach TOP Esti, bo na wszystkie musiałabym zarezerwować cały weekend :)







Na koniec całego spotkania dostałam bardzo miły upominek od Estery dwa pędzle firmy ALI, super mięciutki Kabuki i ścięty do brwi :) oraz parę materiałów do utrwalenia i usystematyzowania całej wiedzy:)



Esti jeszcze raz dziękuję za cudowny dzień i prezenty !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz